woensdag, december 02, 2009

Hallo allemaal,

De vlag kan uit! De nieuwe site staat op het internet. Er moest natuurlijk nog het één en ander veranderd worden, dus werd het toch nog laat....
Maar ik hoop dat de nieuwe opzet jullie zal bevallen. Ik vind het zelf een hele verbetering, maar daar mogen jullie zelf over oordelen. Omdat ik af en toe half dommelend dingen heb ingevoerd kan het zijn dat er hier en daar nog een foutje in zit. Mocht je zoiets tegenkomen, laat het me dan alsjeblieft weten. Er staat zoveel op dat het onmogelijk is om alles te controleren.

Natuurlijk staan ook de nieuwste stempels en tijdschriften er nu op, en alles wat uitverkocht is is er af. Alleen de uitverkoop afdeling moet er nog een keer bij, en de Art Gallery is ook nog niet compleet, maar daar ga ik zo snel mogelijk mee verder.

OPENINGSAANBIEDING

Natuurlijk moet de opening van de nieuwe site gevierd worden. De eerste 10 klanten die voor minimaal 25 euro bestellen krijgen 10% korting op de bestelling.


Dan nog een ander "nieuwtje" : gisteren heeft Conny de Lely (lid van mijn designteam) haar eigen webshop geopend: www.kicostamps.nl . Zeker een bezoekje waard, ze heeft zowel mooie als leuke afbeeldingen, en de collectie wordt nog uitgebreid.

Groetjes, en hopelijk "tot ziens" in mijn nieuwe webshop,


Hello all,

Finally my new webshop is uploaded. Of course some changes had to be made, so it's late after all.
But you can take a look now, and see if you like it better this way.
It is possible that you will find little mistakes here and there (every now and then I almost fell asleep while working on the site), please let me know if you find something odd.

All new stamps and magazines are on the site now. Only the sales department is missing, and the Art Gallery is not finished yet, but I will work on that as soon as possible.

SPECIAL OPENING OFFER

Of course the opening of a new site has to be celebrated. The first 10 customers who buy for at least 25 euro will get a 10% discount on their order.


Other important news: Conny de Lely, a member of my designteam, has opened her new webshop yesterday. You can find it at www.kicostamps.nl . It's in Dutch, but she will make an English translation as soon as possible. In the meantime you can e-mail her with your questions. The site is worth a visit, she's got beautiful and funny images.

With friendly greetings, hoping to "see you" in my new webshop,

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen